• Kontrast strony

23 sierpnia w ramach „Akcji Lato z OHP” w Młodzieżowym Centrum Kariery w Dąbrowie Tarnowskiej, odbyła się giełda pracy na stanowisko telefonicznego doradcy klienta – call center.


 

Giełda rozpoczęła się spotkaniem z Beatą Wójcik – doradcą zawodowym MCK, która pomogła uczestnikom stworzyć profesjonalne dokumenty aplikacyjne. Zebrani otrzymali także informacje i wskazówki, jak zachować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Następnie w imieniu przedstawiciela pracodawcy, Magdalena Wojnarska - pośrednik pracy, omówiła zakres obowiązków oraz możliwości dalszego rozwoju kariery. Praca na stanowisku doradcy call center polega na telefonicznej obsłudze klientów. Pacodawca oczekiwał od kandydatów kompetencji takich jak: komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamiczne myślenie oraz gotowość do nauki nowych systemow i procedur. 

– Bardzo odpowiada mi ta praca ze względu na elastyczne godziny zatrudnienia. Od września kontynuję naukę w szkole policealnej. Sądze, że uda mi się pogodzić pracę z dalszą edukacją – mówiła uczestniczka spotkania.

Fot. 2

Stanowisko telefoniczny doradca klienta daje szansę rozwoju zawodowego. Osoby rozpoczynające pracę w tym zawodzie, mają możliwość doskonalenia swoich umiejętności: komunikacyjnych, pracy w zespole, szybkiego myślenia oraz zarządzania stresem.

– Na koniec rozmowy z pośrednikiem pracy pozostawiłam swoje CV oraz dane kontaktowe, wyrażając zainteresowanie oferowanym stanowiskiem. Udział w giełdzie był dla mnie owocny, dał mi wgląd w oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów na stanowisko w call center – mówiła uczestniczka giełdy pracy.

Tekst: Magdalena Wojnarska Zdjęcia: Beata Wójcik

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.