flaga Ukrainy
  • Kontrast strony

Komendant 11-16 Hufca Pracy w Kwidzynie Pani Monika Miler, dnia 19 października 2023 r. uczestniczyła w spotkaniu Sieci Pedagogów działających przy Poradni Pedagogiczno- Psychologicznej w Kwidzynie tj. Sieci Pedagogów i Psychologów oraz Kwidzyńskiej Sieci Doradców Edukacyjno-Zawodowych.

Spotkanie otworzyła Pani Ewa Wojtaś-Śmiejkowska - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, rozpoczęła od przywitania zgromadzonych osób oraz życzyła pomyślnego, a przede wszystkim owocnego spotkania.

Pierwsza przemawiała Pani Barbara Drożdź - pedagog. Jej wystąpienie miało na celu przedstawić działania Miejskiej i Powiatowej Poradni Profilaktycznej w Kwidzynie. Obecni na spotkaniu otrzymali ulotki informujące o działaniach jakie podejmuje poradnia, zakres działań i wsparcia jakie mogą otrzymać dzieci, młodzież i ich rodzice/opiekunowie. Przekazano również informacje gdzie i w jakich godzinach działa Powiatowa Poradnia Profilaktyczna w Kwidzynie.

Za omówienie wyników ankiet dotyczących podsumowania działań Sieci w roku szkolnym 2022/2023 odpowiedzialne były Pani Jolanta Bryłka - doradca zawodowy oraz Pani Magdalena Gulgowska - pedagog.

Ostatnim już punktem spotkania była prezentacja oraz omówienie oferty poradni na rok szkolny 2023/2024. Rozdzielone zostały poszczególne tematy przyszłych spotkań. Przedstawiono harmonogram tj. tematyka, terminy, miejsce spotkań, które zostały ustalone i zaakceptowane przez uczestników.

Tego typu spotkania mają na celu ułatwienie przepływu informacji, nawiązywania kontaktów oraz ułatwienie dostępu do miejsc, w których można szukać pomocy dla dzieci i młodzieży.

Autor tekstu: Anna Flader
Autor zdjęcia: Monika Miler

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.