• Kontrast strony

W dniu 31 stycznia Młodzieżowe Centrum Kariery w Jabłonce zorganizowało zajęcia dla uczestników Centrum Kształcenia i Wychowania OHP na temat umiejętności przygotowania materiałów promocyjnych, związanych z prowadzeniem własnej działalności.

Banery, ulotki, plakaty, spoty reklamowe czy posty sponsorowane, to jedne z nielicznych przykładów reklam otaczających nas każdego dnia. To unikatowa forma komunikacji marketingowej między usługodawcą a konsumentem. Najczęściej jest ona stosowana do promocji lub sprzedaży produktów, usług lub idei. Ciekawa, a zarazem autentyczna i wiarygodna reklama, ma na celu nie tylko budować świadomość odbiorców, ale także generować zainteresowanie daną marką, zachęcić do jej nabycia, a w ostateczności utrwalić się w pamięci klienta. Prowadząca przekazała uczestnikom spotkania, jak ważne jest skuteczne opracowywanie materiałów reklamowych w związku z pozyskiwaniem nowych klientów, ale także utrwalenie się w świadomości usługobiorców. Na zajęciach zostały przedstawione typy reklam ze względu na treść, źródło publikacji, a także cel. Wspólnie z młodymi ludźmi zostały ustalone cechy dobrej reklamy. Podczas dyskusji młodzież chętnie dzieliła się spostrzeżeniami związanymi z reklamami otaczającymi ich na co dzień. Podsumowaniem zajęć było wykonanie przez uczestników przykładowych materiałów promocyjnych. Wykazali się oni ogromną kreatywnością, a także znajomością mediów. Poszczególne grupy utworzyły: plakaty, ulotki informacyjne, a także posty sponsorowane.

Fot. 1 Uczestnicy zapoznają się z tematyką dobrej i skutecznej reklamy

 

Fot. 2

 

Fot. 3

Fot. 2, 3 Uczestnicy prezentują przygotowane przez siebie prace

 

Tekst i zdjęcia – Karolina Stechura

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.