• Kontrast strony

Skupiając się na oczekiwaniach i potrzebach młodzieży poszukującej pracy pośrednik Młodzieżowego Centrum Kariery w Bochni 16 listopada zorganizował giełdę pracy.

 Spotkanie przeprowadziła pośrednik pracy Marzena Kiełtyka, która w imieniu pracodawcy zaprezentowała ofertę pracy na stanowisko inwentaryzatora. Młodzież poznała specyfikę pracy, warunki zatrudnienia na w/w stanowisko, wysokość proponowanej płacy, a także oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów. Do stawianych przez pracodawcę wymagań należały m.in.: dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, szybkie dokładne liczenie, sumienność. W dalszej części spotkania pośrednik pracy poinformowała o obowiązkowym odbyciu szkolenia z zakresu obsługi skanera do liczenia towaru, zapewnianego przez firmę RGIS. Dodatkowo udzieliła młodym ludziom cennych wskazówek dotyczących autoprezentacji oraz zasad prawidłowego sporządzania dokumentów aplikacyjnych, niezbędnych w procesie rekrutacji. Giełda pracy stworzyła doskonałą okazję do zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych, dała szanse przybliżyć się do środowiska pracodawców, co pozwoli im zdobyć pierwsze doświadczenia na rynku pracy.

Giełda pracy jest bardzo dobrym sposobem znalezienia zatrudnienia, warto z niej skorzystać, by zwiększyć swoje szanse i wyróżnić się spośród innych kandydatów – powiedział jeden z uczestników.

 

Fot.1 Uczestnicy podczas giełdy pracy


Tekst i zdjęcia – Marzena Kiełtyka

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.