• Kontrast strony

6 października młodzież z Hufca Pracy w Biłgoraju pojechała na wycieczkę do Sandomierza. Cała grupa razem z przewodnikiem odkrywała Sandomierski Kufer Skarbów. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Zbrojowni Rycerskiej. Panorama miasta, rzeka Wisła i piękne budowle umieszczone na siedmiu wzgórzach to świetna okazja na piękne zdjęcia.

Kolejnym punktem wycieczki był świat Ojca Mateusza w Sandomierzu. Półtorakilometrowy marsz zakończył się pod Bramą Opatowską. Następnie zwiedziliśmy Dom Długosza – obecnie Muzeum Diecezjalne, a także katedrę sandomierską.

bisa2

Zmęczeni pozwoliliśmy sobie na krótki relaks na sandomierskim rynku. Był czas na lody i inne regionalne specjały, znaleźliśmy też czas na zakup pamiątek. Finalnym punktem wycieczki był wspólny obiad, po którym wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Wszyscy wrócili z wyjazdu zadowoleni i pełni pozytywnych emocji.

Kadra HP w Biłgoraju

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce prywatności. Dowiedz się więcej.